Együttműködés a Szent István Egyetem és a malajziai Multimédia Egyetem között
A SZIE és a malajziai Multimedia University közötti együttműködés keretében májusban egyetemünkre látogatott Dr. Robert Jeyakumar Nathan, a Multimedia University Gazdaságtudományi Kar Marketing Tanszékének vezetője, oktatója.
A két egyetem közötti együttműködés kiterjed az oktatás és a kutatás területére, többek között az elektronikus kereskedelem, a kapcsolódó árstratégia és fogyasztói magatartás és a viselkedésgazdaságtan témakörében. Az együttműködés eredményeként több publikáció készült, amelyek rangos folyóiratokban jelentek meg (szerzőtársak: Robert Jeyakumar Nathan, MMU, Victor Vijay, SZIE, PhD hallgató, Jose Thoppan, docens, Saintgits Institute of Management, Kerala, India, Janusz Grabara and Sebastian Kot, Częstochowa University of Technology professzorai és Farkasné Fekete Mária, egyetemi tanár, SZIE).
Robert Jeyakumar Nathan vendégprofesszorként májusban két hetet töltött a Gazdálkodás és Szervezéstudományi Doktori Iskolában, mely lehetővé tette a tapasztalat- és ötletcserét a PhD képzésben és a kapcsolódó kutatásokban. A professzor előadásokat tartott a PhD hallgatóknak a következő témakörökben: How to publish in High Quality journals?, Digital Disruption and Design Thinking, CEO Next: The Genome of Future CEOs.
Robert Jeyakumar Nathan professzor részt vett a harmadéves hallgatók kutatási beszámolóján, csatlakozott a doktoranduszok Kecskemét környéki tanulmányútjához, és találkozott Dr. Palkovics László rektorral, Simonné Dr. Sarkadi Livia nemzetközi és külkapcsolati rektorhelyettessel, Lakner Zoltánnal, a GSZDI vezetőjével és néhány professzorral. A tárgyalások során sikerült több olyan együttműködési területet azonosítani, amelyek az elkövetkező években kiteljesedhetnek.